A story
JOURNEY OF ME
Ahad, 22 Mac 20151:33 PG • 0 comments


Lama aku tak update blog.

Tapi yang aku nak share adalah perjalanan hidup aku selama 2014 hingga Mac 2015.

ok lets begin...

Banyak yang aku lalui. Antaranya menilai sahabat. Ya bukan pada dasar nama je sahabat tu. Kadang2 sorang dah cukup mcm pic kat bawah ni

v
v
v
v
v


sebab tu seorang sahabat saya ada cakap...

" kawan sahabat n teman tu ad bezanya,,,kalau tak kenapa 3 perkataan tu berlainan"



Dalam perjalanan...aku jumpa bnyak ragam.

sgt bnyak

aku bersyukur sebab Allah kurniakan aku dengan sahabat yg baik2

aku bersyukur.

Kekurangan yg aku ada banyak dilengkapkan dengan kehadiran insan2 yang baik2


Dear my sahabat. Tak ada doa lain selain aku bermohon semoga kalian berada dalam rahmat n kasih sayang Allah.

saya nak jumpa kamu di syurga dan sama2 kita boleh nikmati air telaga kauthar.

Semoga segala hajat tercapai. 

InshaAllah


Assalamualaikum






0 Comment(s)


Welcome to my world . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Jasz
Here Am I