A story
OFFICEMATE
Sabtu, 19 Julai 201410:50 PTG • 0 comments


So first tyme aku nak tulis entry about my officemate.
Actually dlm unit inspektorat di PKDPT ni aku sorang je pompuan sehingga 20 Julai 2014. Setiap orang ad journey dia dalam menempuhi alam kehidupan ni kan. Tapi Allah telah menemukan aku dengan sahabat yang sgt2 baik. Merekalah pak lawak, merekalah penasihat dan merekalah kehidupan aku 8 pagi - 5ptg.

Seriously bekerja dengan lelaki adalah lebih seronok.

ENJOY
RELEKS
COVER
SAFE
KERJA SIAP


kadang2 aku rasa mcm aku ad superhero yg hebat2.

Ad Erick, Saiful, Azril, Hady, Akmal, Helmi dll.

Deorang x pernah sakitkan hati aku. Gurauan deorang aku x pernah nak simpan lama2. Sebab deorang ni mmg enjoy. Serious. Aku bersyukur sebab aku kenal korang.


Aku x taw la either korang menyampah ke tidak aku wat entry ni. tp ni la isi hati aku wehhh..hahaha...mybe nt satu hari aku akan rindu korang. Hope it will never stop. Where ever am I. Wherever we are.


TQ SUMA >_<





0 Comment(s)


Welcome to my world . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Jasz
Here Am I