A story
Ukhwah
Ahad, 12 Januari 201412:20 PG • 0 comments

hye

hari ni aku nak share dengan korang pasal life aku yang setakat hari ni aku berpuas hati dengan segala ketentuan yang Allah catatkan dalam perjalanan aku sehingga hari ini. 

Allah
Terima kasih 

Kurniakan aku sahabat yang sangat baik. Kakak-kakak yg sgt sporting. Aku bersyukur Ya Allah dipertemukan dengan mereka. 


korang kalau nak taw siapa mereka yg aku nak coretkan ni haaa....kena baca sampai habis k.


#lolipOp yang 1 

- kak laili karmilia ( sedapkan nama ni ) mcm nama bunga or nama heroin dlm novel.
-orang SP u olzzz
- muka dia nak mcm muka iffah dlm cerita teduhan kasih ( x taw google k )
- pandai masak ( ayam masak kicap)
-lemah lembut orangnya
- aku kagum dengan dia sebab dia power bawak keta manual. 




#lolipOp yang ke 2

- Kak Azhana a.k.a kakak doremon ( smile kak ana )
- org kelantan 
-cute, cute n cute orangnya
- pandai masak ( nasi lemak sambal kerang, sambal paru+ayam dll)
- aku kagum dgn dia sebab dia sgt baik hati. 
- cat lover a.k.a peminat tegar kucing
-  aku kagum dengan dia sebab dia suka berterus terang




#lolipOp yang ke 3

- Kak Rashidah a.k.a cda 
-org johor tawwww
-my roommate
- sgt rajin. Segala-galanya rajin.
- pandai masak ( tomyam, kuih karipap, masak lemak dll )
- cat lover jugak
- suka layan aku mewarna. 
- aku kagum dengan dia sebab dia sgt rajin.
- selalu tolong gorengkan sekali frozen karipap yang kami buat untuk bekalan ke office.




so sy rasa bila satu hari nanti salah sorang dari kami x ada or pindah ke tempat laen mesti nt sy rindu. Setiap kali tgk periuk masak tu sy teringat gelak tawa ketika sama2 masak. TEringat kenangan g wat kerja gila. Lepak merata-rata. MAin bowling, karoke..dll. 

Kakak2 sekalian 

dengan kamu

* sy dpt release tension dengan gelak bersama anda 
* sy dapat rasa nikmat masak bersama 
* sy belajar masak dr anda semua
* penghibur saya tika saya rasa nak kacow org.
* sy rasa selalu nak usik kakak2 sekalian


TErima kasih sebab sudi jadi pendengar, kawan, kakak, dan segalanya. Taman kelana menemukan kita. 

Owh yeahhhhhhh !!!!





0 Comment(s)


Welcome to my world . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Jasz
Here Am I